עונת הנסיעות מתקרבת- כבר הזמנתם את חבילת האינטרנט בחו״ל?

מערכת שורש  כד סיוון, תשעה  6/11/2015

חשוב לבחור חברת סלולר אשר תבטיח ללקוח גם ביטחון ואמינות בפתרון תקלות ובעיות שצצות עם האינטרנט בחו״ל גם מרחוק
.......................

עונת הנסיעות מתקרבת- כבר הזמנתם את חבילת האינטרנט בחו״ל?
האינטרנט, שמהווה רשת מחשבים גלובלית, עוזר לנו לתקשר עם הסובבים אותנו גם מרחוק. בעבר כשהיינו טסים לחופשה עם המשפחה ונהנים מסביב לגלובוס ,הופעתנו לגלות בשובנו כי חשבון הסלולרי החודשי שלנו קפץ פי שניים מהחודשים הקודמים לו. דבר זה נבע מחיבור אוטומטי של הפלאפון לרשת המקומית ולתעריפים של היעד אליו הגענו גם ללא הסכמתנו. לכן, לפני כשנה משרד התקשורת תיקף את רפורמת הגלישה באינטרנט בחו״ל כך שאם חברת הסלולר לא קיבלה את אישורכם להפעיל את חבילת הגלישה בחול ,האפשרות תיחסם. דבר זה נבע מהרצון להגן על הצרכן אשר חוייב באופן ובלתי רצוי בסכומים גבוהים ללא ידיעתו כי חבילת האינטרנט בחו״ל שלו פעילה ללא ידיעתו. 

כיום ישנן עשרות חברות סלולר שכל אחת מהן מציגה את המסלול המיוחד אותה היא בונה עבור הלקוח. כל החברות מתחרות על קהל היעד שלהן ולכן הן נדרשות ליצירתיות רבה הן בתהליך הפרסום והשיווק בכל תחומי המדיה והן בבניית המסלול החכם והנכון ביותר עבור הלקוח. בנסוף לכל אלה, מעבר לחיסכון הכלכלי ולמחיר הוגן, חשוב לא פחות גם לבחור חברת סלולר אשר תבטיח ללקוח גם ביטחון ואמינות בפתרון תקלות ובעיות שצצות עם האינטרנט בחו״ל גם מרחוק, כאשר הלקוח בכלל לא נמצא בארץ. שירות לקוחות אדיב ויעיל יחסוך לנו זמן רב בדיבור בטלפון וכך גם לא יהרוס לנו את החופשה לה חיכינו כל השנה. מתוך היצע מגוון ותחרות בלתי פוסקת כיצד נחליט עם איזו חברה אנו סוגרים את חבילת האינטרנט בחול בלי לקחת משכנתא, ישנם מספר דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון בהחלטה זו.

לכל אחד מאיתנו ישנם צרכים שונים בצריכת שירותי האינטרנט בחו״ל, לכן כדאי לחשוב מראש באילו מצבים אנו נשתמש בו. חלקינו יוצאים לחופשה על מנת להיות מנותקים ולכן לא מעוניינים באינטרנט פעיל רוב הזמן אך בכל זאת זקוקים לו על מנת לנווט את הדרך למקום חדש אליו הגענו או כדי להיכנס ולקרוא המלצות על מסעדות, מוזיאונים ופארקים מומלצים. שירות האינטרנט יכול לסייע לנו גם במציאת מלון או טיסה במקרה שהחלטנו לשנות את כיוון הנסיעה. ומנגד ישנם בעלי עסקים שזמינותם היא הכרחית כדי לתאם פגישות ולהישאר זמינים ללקוחות, הרי שנסיעתם לא הייתה מתקיימת מלכתחילה ללא המענה המהיר ללקוחותיהם. כיום יש את האפשרות להתחבר לאינטרנט אלחוטי כמעט מכל מקום ובמיוחד בסניפים של רשתות שיווק מוכרות אך יחד עם זאת לא תמיד ניתן להתחבר ואנחנו עלולים למצוא את עצמו חסרי כל יכולת לתקשר. 

לכן, מבחר האפשרויות הוא מגוון וניתן להתחבר לאינטרנט בחול גם דרך כרטיס סים מקומי אשר ניתן לרכוש בשדה התעופה או דוכן עיתונים מקומי, וכמובן דרך אחת מחברות הסלולר בארץ שמציעות חבילות גלישה מותאמות לפי דקות התחברות לאינטרנט או דקות שיחה כך שאנו יוצאים לחופשה בידיעה כי האינטרנט פועל ישר מרגע הנחיתה וניתן לתקשר עם אחרים שמחכים לשמוע שנחתנו והגענו ליעדנו בשלום.

המאמר מוגש באדיבות בסט רנט - השכרת ציוד לכל מטרה